Kan ik telefonisch reserveren?

Het reserveren van een kamer kan via deze website. Wij nemen geen reserveringen voor kamers aan via de telefoon, maar beantwoorden natuurlijk graag telefonisch vragen over ons hotel. Als u al gereserveerd heeft en een parkeervergunning, ontbijt of andere extra's aan uw reservering toe wilt voegen, kan dat door ons te mailen of bellen. 

Zijn huisdieren welkom in het hotel?

Honden zijn welkom in ons hotel, maar alleen op aanvraag. Tijdens het reserveren van uw kamer op deze website kunt u onder de extra's selecteren dat u een hond meeneemt. Wij hebben wel enkele belangrijke huisregels voor het meenemen van een hond. De hond mag nooit voor overlast voor andere gasten zorgen. Honden mogen niet op de bedden en stoelen, moeten in de algemene ruimtes van het hotel altijd aan de riem zijn en mogen niet alleen op de kamer blijven. We vragen €20/hond/nacht. Andere dieren zijn niet toegestaan in het hotel.

Is er een babybedje beschikbaar?

Ja, wij hebben babybedjes beschikbaar in het hotel. Het is belangrijk om deze van tevoren te reserveren omdat we een beperkt aantal hebben. Als u op deze website uw kamer reserveert, kunt u onder extra's een babybedje toevoegen. Babybedjes zijn geschikt voor kinderen tot 15kg. Een babybedje op de kamer kost €20/dag. 

Kan ik de data van mijn verblijf aanpassen?

Als wij kamers beschikbaar hebben, is het mogelijk om uw verblijf te verlengen door al eerder aan te komen en/of later te vertrekken. Het is normaal gesproken niet mogelijk om de gereserveerde dagen te verplaatsen naar een ander moment. U kunt hier altijd telefonisch of via e-mail contact over opnemen zodat wij kunnen kijken wat mogelijk is. 

Kan ik mijn reservering kostenloos annuleren?

Dit ligt aan de annuleringsvoorwaarden die u heeft gekozen.